Tapetsering! =)


image139
image140
image141

Nu så är äntligen min tapet-tavla klar =) Först lite grundmålning sedan lite tapet =) Lite småfix som att måla kanter kvar och givetvis få upp den på väggen! Antagligen bakom soffan! Kommer bli snyggt mot den mörkgrå tapeten!
Kan inte bli mycket nöjdare! Så snyggt! Hade finbesök i helgen! FixaoDona med familj var här! Super kul! Tack vare henne som spånskivan är tapetserad! Tack för hjälpen! Fick ju lära mig tapetsera med! Kul att få lära sig nya saker! Min sambo tycker att hon inte borde lära mig sånt! Han vet hur det kommer sluta! =) Blev en trip till Kosta o Boda med under lördagen! Shopping är alltid kul =)
Tänkte jag skulle försöka å blogga lite mera nu! Har knappt hunnit med det! Ska bättre mig!
Nu blir det att fixa lite hemma! Ha en bra dag!


foto: fixaodona och jag!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tänk vad bra att du lärt dig att tapetsera! :-D Sånt är verkligen nödvändigt att kunna... ;-) Ska bli roligt att se "tavlan" på plats sen. Jag ska snart åka till jobbet, barnen är lämnade på dagis. Så jag är bara hemma och äter lite frukost innan det är dags att fara. Ha en toppendag! Och tack för helgen... :-)

2008-05-20 @ 08:18:44
URL: http://fixaodona.blogg.se
Postat av: pia

såg hos fixa&dona att ni knåpat minsann!!! Det blir såååå snyggt! Vill se mer!!!
kram

2008-05-20 @ 12:16:11
URL: http://baramittlillahem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0