Tobias

image75

Kikade runt på Ikea en dag och hittade denna fina stol. Tobias är faktiskt skönt att sitta på med =)
Vill ha 4 sånna kring matbordet i vardagsrummet. Aja drömma går ju göra =)
Igår blev det en kvällspromenad på 3,5 km. Skönt som bara den. Kunde dessvärre inte somna. Kunde ju inte slita mig från boken heller. Vaknade kl 5 imorse av att en Skata/Kråka whatever satt och kraxa precis utanför fönstret. Va ordentligt uppretad när jag inte fick tyst på han. Kämpade med att skrämma iväg han men det lyckades inte. Låg och funderade på hur jag skulle få död på han. Aja den ringde kl halv 7 så då va man ju tvungen och gå upp och han kunde sitta där och irritera nån annan. Aja är han där imornbitti tar jag fram luftpistolen och skjuter huvet av han.

Pang Pang
Bild: picasaweb.google.com/.../Um2A0OSO3kF197mS-gc65g
(Kan låta lite rått men det skiter jag i. Jag behöver min sömn och han gjorde mitt morronhumör ännu sämre.)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var en snygg stol! Kram

2008-03-11 @ 20:13:36
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Vääs

Tur att man är begåvad o har fantasin att fylla i luckor då du bara skrev "Aja, den ringde vid halv 7.." utan att prata om nån klocka innan...
Skatjävel förresten, kasta sten på den eftersom ägandet av luftpistol inte är på topp... Eller varför inte lite paintball war?

2008-03-11 @ 23:54:00
URL: http://bastardo.blogg.se
Postat av: Isabelle

Ja, fram med markören bara!!! :-D Alltid nån nytta med nyinköpet... *asgarv* Jag var ute och sprang ikväll. 1 timma sprang jag utan paus. Nu är jag rätt mör i benen om jag säger så. Men oj så duktig jag känner mig. *klapp på axeln* Har du sett trädtapeten på min blogg idag!? Hoppas du sover bättre inatt och att ingen eländig fågel väcker dig imorgon bitti. Här har båda sönerna hunnit vakna en gång. Lilleman hade feber och fick alvedon. Nu har han somnat om igen. Så vi får se vem av oss som är hemma imorgon. Jag röstar på maken!!! :-D Nepp, nu mååååste jag försöka komma i säng! Kraaaaam!!!

2008-03-12 @ 00:12:07
URL: http://fixaodona.blogg.se
Postat av: Ida

Vad häftig stol!Den ser faktiskt ganska skön ut i formen!Kram!

2008-03-12 @ 10:57:37
URL: http://www.minatrerum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0