Snacky!

image80


Haha va ju bara tvungen att prova. Har man sett på amerikanska serier vet man att Macaroni and Cheese är en klassiker. Gott?? Nja shore första skedarna va helt ok. Men en hel skål va lite to much! Tänkte lägga ut en bild på hur det såg ut men det såg så vidrigt tjockis-amerikanskt ut. Så raderade den =)
Nån som skulle vilja äta det som vardagsmat???
Va och hälsade på Josie idag och hennes lilla hundvalp. Sååå söt. Mindre än en råtta!
Var ute och tog en promenad idag. Jag o Jonna tänkte det skulle bli en kortis men vi irrande bort oss i snåren och golfbanorna, trodde vi skulle bli helt vilse och få övernatta i skedställning under en gran. Men som tur va hittade vi vägen men ett vattenfyllt dike hindrade oss. Hittade till sist efter fibrilt letande ett par stockar att gå över på. Tack snälla bäver!
Aja det blev 1 tim terräng =)
Sov gott alla vänner!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Colan ser rosa ut, haha! Eller är den rosa??

Du, jag måste ha ett strykjärn som funkar nu! Annars kan jag aldrig använda min nya skjorta...

Har lagt ut mina bilder från konserten nu! Väldigt nöjd med bilderna, än konserten i sig!

2008-03-13 @ 20:58:24
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Vääs

Jag å Ellen va på CityGross idag o förlustade oss. Vi hittade oxå till den Amerikanska hyllan o fick med oss en Cherry Coke hem =)

2008-03-13 @ 21:24:36
URL: http://bastardo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0