Nya plånkan!

image90

Inhandlade en ny plånka i förrgår. Tänkt ett tag att jag vill ha en mindre plånbok så man slippe dra väska överallt. Denna lilla går ner i alla fickor =) Smidigt! Får plats med massa kort, sedlar och mynt. Fint med grönt med!
Min kära sambo blev lite sugen på en han med! Får väl lägga den i ett påskägg. =)
Idag har det målats lite. En hylla som jag hittade i en låda med skräp i förrådet. Passar sig bra i hallen!
Nu ska jag till soffan med en kanna te! Jag är ensam ikväll! Skönt som bara den!

Kommentarer
Postat av: susanne

snygg......visst är det jobbigt att släpa väska med sig? kram

2008-03-18 @ 21:40:55
URL: http://www.angelsusanne.blogg.se
Postat av: Thezze

haha, ja ibland så uppskattas ensamheten =) skit fin ny plånbok...skulle vilja ha en jag med =) speciellt en i grönt haha...kram

2008-03-18 @ 22:30:12
URL: http://lilletulle.blogg.se
Postat av: Isabelle

En sån har ju jag med. Fast svart! Jättebra!!! Jag är sjuuuk, stackars mig! Men jag VÄGRAR vara hemma från jobbet. Så nu knaprar jag Alvedon. Borde eg. sova för längesedan, men nätterna blir sååå långa i jämförelse mot annars när jag är frisk. Sover ju oftast inte mer än 5 timmar. Har vaknat vid två-tiden senaste nätterna och inte kunnat somna om. Häromveckan var jag vaken och uppe och for runt nån gång vid 2-3. Allt är uppochner för tillfället. Har fått några anonyma sms som satt griller i huvudet på mig, det gör det ju inte lättare att sova direkt. Snälla sådana dock, men man undrar ju vem det är. Nepp, kram på dig!!!

2008-03-18 @ 22:45:07
URL: http://fixaodona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0