Boll

image70

Nu har jag äntligen köpt en träningsboll. Provade en sån på gymmet för ett tag sen och kände att det va kul träning som är lätt och samtidigt tar den ingen stor plats. Att den är i en fin färg gör ju att man kan ha den framme jämt. Jag hittade en lila/rosa. Ser iofs mer lila ut på bilden.
Igår blev det lite kvällsmotion, både cyklling, promenad och jogging. Super skönt.
Idag så blev det en morgonpromenad på 4km. Nöjd! Plus att jag gått igenom Ikea och det e ju motion det med. Sen tvättade och vaxade jag bilen. Puh nu är jag förtjänt av lite vila. Fast nu har man ju energin uppe. Aja bytte nyss gardiner i vardagsrummet. U will see!
Dagen har gått i träningens tecken =)
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Vääs

Så jävla hurtig...

2008-03-04 @ 23:08:52
Postat av: Ida

Du e duktig du=)!Rolig boll=)!Kram

2008-03-04 @ 23:58:21
URL: http://www.minatrerum.blogg.se
Postat av: Isabelle

Skulle den färgen passa i mitt vardagsrum? :-D Skulle inte skada med lite inne-träning. Funderar på ett inköp hopprep idag. Duktig du är som tränat så... jag har inte kommitut nåt vidare sen i söndags eftersom H jobbar kväll. men idag är det dags för bowling. :-D Jätteroligt!!! Måste jobba vidare... Kraaam! Och förresten, tapeten är beställd som du kanske såg på bloggen. Hej hopp!

2008-03-05 @ 08:44:50
URL: http://fixaodona.blogg.se
Postat av: Johanna

Man blir glad av färgen på bollen! Det är härligt med träning, man blir piggare!

2008-03-05 @ 10:14:41
URL: http://inredning.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0