Äntligen uppe!

image81

Nu så har jag fått tummen ur och fått upp draperiet i badrummet. Vårt badrum är ju lite lustigt utformat. Man går nämligen in till förrådet från toan. Mindre bra kan tänkas. Men nu har man ju en anledning att ha snygga draperier. Plus att jag har stoppat in dom äckliga kattlådorna där så slipper dom stå och osa i badrummet.

Har vart duktigt och rensat ur förrådet med. Vek ihop 4 lådor som tömdes. Ja vad jag stoppat i dom är en gåta för jag slängde bara skräp. Enligt min mening. Fast jag blev inte av med den irriterande datorn som står där och samlar damm. Min sambo skulle promt ha kvar den för att han nån gång skulle vilja laga den. Pytsan att han kommer göra det men men får väl dras med den ett tag till.

Nu så va det helg igen. Ska va en lugn helg e det tänkt.
Får väl se hur det blir med den saken. Får väl ta och glo på Melodifestivalen. Har inte sett en enda deltävling. Bojkottar lite den där skiten. Tycker det är lite väl överdrivet. Va en annan femma när det bara va en kväll och man såg fram emot det. Kan ju beror på att man inte va så gammal men men det va ändå en liten tradition. Aja många traditioner har försvunnit med åren. Eftersom mina päron bor 45 mil bort så är varken Jul, Påsk, Födelsedagar och ja vad man nu ska fira speciellt trevligt längre. Blir ingen påskmiddag här inte. Kommer sitta hemma och glo!
Nä det e tråkigt att bli vuxen!
Ajja ikväll blir det en motionsrunda iallafall! Ha en trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så härligt med en rensning i förrådet! Trevlig helg, kram Sandra

2008-03-14 @ 15:17:41
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Isabelle

Gokväll! Så nu är draperiet äntligen uppe!!! På tiden... *skratt* Nåväl, här är inte taket färdigmålat än så jag ska väl inte säga alltför mycket. Och nu har ju tapeten kommit också... hmmm får väl prioritera att fixa klart här hemma framför att motionera så flitigt. Men nästa vecka jobbar H kväll så då måste jag ändå vara inne. Nepp, dags för sängen! Kraaam!

2008-03-14 @ 23:48:44
URL: http://fixaodona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0