The book!

image58

Nu är man ensam igen! Min vän åkte idag. Känns redan tomt. Fast sen kom nästa och fyllde upp min eftermiddag. Så nu har man slängt ihop en hårförlängning. Puh! Jobbigt! 
Fick en bok av henne för ett tag sen med! Som hon hade fyllt med massa minnen från barndomen och vårt vilda tonårsliv. =) Riktigt fina bilder. Sånt man tycker om att ha! Mycke nostalgikänsla. Önskar att man kunde måla. Aja man kan ju inte kunna allt. Skulle vilja kunna sjunga, spela instrument, va snygg på bild, fått mvg i skolan, kunnat gå i högklackat.. ja listan är lång.
Får ta och gratta min sambo som faktiskt fick körkort igår. Aja det hände ju innan han fyllde 25 iallafall. Tack till mig själv med. =)
Nu har jag inget mer att säga. Förutom att jag haft en skön helg! Ha det bra alla vänner!

Kommentarer
Postat av: vääs

du e söt du :D

2008-01-31 @ 14:27:46
URL: http://bastardo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0