Ny hall!

image47

Nu så kan jag äntligen leva med hallen! Den ser så mycket större ut! Tänkte jag skulle fixa några hyllor i det vänstra hörnet där man kan ha lite korgar eller nåt för att ha mössor och vantar i! Nu finns det liksom inte lika mycket plats att bara lägga skit där! Som på bilden innan fylldes hatthyllan med diverse skit!  Tänkte vi skulle bli lite bättre på att hänga in jackor man inte använder i gaderoben bredvid!
Kommer fler bilder på hallen! Passade på att ändra om lite på andra sidan med!
När jag tog bort den gamla hatthyllan hade den knäppe tapetseraren satt tillbaka den precis när han satt dit tapetvården så det åkte ju med lite tapet från fästena! *Mutter mutter* Men men slet fram lite spackel  så försvann hålen någorlunda iallafall! Jobbigt med hyresrätt! =P
Idag är en riktigt trött dag! Sovit halva dan och haft en dunkande huvudvärk! Nu börjar den gå över så får väl se om det blir något gjort under dan eller om jag bara ska slappa och inte göra ett skit! Skönt det med ibland!
Fick en badskarskudde och nån arombadolja i julklapp så tänkte kanske man skulle använda det idag =) Skönt!

Kommentarer
Postat av: Thezze

Hejsan, snyggt det blev, nyfiken på andra sidan också =) ta och träffas för en fika snart? Tycker att det är på tiden, haha Puss och kram

2008-01-06 @ 19:49:33
URL: http://lilletulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0