Big ass Orkidee

image57

Fick en big ass orkidee av mamma. Fin! Tyvärr har blommorna en dålig vana att trilla av =) Som på mina andra 3! Fast en har nog börjat knoppa sig. Eller va d nu heter. (Ser ju ut som jag har en rosa lampa. Nä den är lila )
Vart och tränat nu 2 ggr den här veckan.. Nöjd! Har legat på latsidan ett tag nu. Aja gym-kortet går ut om 1 mån så får väl passa på. Längtar tills vädret tilllåter promenader. Eller ja det går ju nu med men hatar att va ute när det är kallt/regnigt/blåsigt. Så det får va.
Imorn kommer min kära vän från E-tuna. Ska bli såå skönt att få träffa henne. Va ett bra tag sen nu. Längta!
Har jobbat idag.. Kändes lite lustigt.. Bara jobbat 2 dar denna mån. Slacker eller? Känns ändå skönt att ha en normal dag. Hatar och va arbetslös. Åh önskar inte ens min fiende en sån mardröm.
Ska ta en paus i soffan nu. Förtjänar jag för en gångs skull.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ojdå, det var ingen dålig orkidé. :-D Låter som om du får en trevlig helg då... alltid roligt att få träffa vänner man inte sett på länge. Min allra bästa vän bor i England och har gjort det i sex, sju år nåt sånt. Alltid lika roligt att kunna träffas! Här knallar det väl på... men äta det har det fortfarande inte blivit nåt med. Men nu har jag precis ätit en banan. Duktiga jag!!! Har totalt tappat matlusten, inte hungrig och ingen smak. Inte ens sötsaker lockar... suck! Ha en underbar helg då! Kraaam!

2008-01-24 @ 19:54:43
URL: http://fixaodona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0