nöjd...

image71

Så här blev sovrummet! Att en ny gardin, Almedalhs "I Skogen" och lite kuddar kan göra så mycket! Innan hade jag en grå mocka panel. Mest i väntan på nåt annat.  Nu kan man iallafall bädda lite fint. Känns trevligare att gå och lägga sig när man trivs i sovrummet.
Fast man har jobbat inatt har jag stökat med en massa.
Målade en liten tavelram i går, och det tog ju inte stopp där heller. Slet bort tv:n och allt annat skit runt omkring. Så nu är tv-bänken vit. Va lite skeptisk till om det gick att måla eftersom det är en ikea färdigmålad/plast/trä yta. Aja ni fattar vad jag menar. Alla har väl en sån sorts ikea möbel.
Återstår att se imorn i dagsljus hur det blev. Slabbade just på andra lagret färg.
Slängde ihop två satser muffins idag med. Länge sen man gjorde det. Blev kladdmuffins och jordgubbsmuffins. Gott!
Nu blir det soffan en stund. Ska nog slänga på en film och äta en muffin.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Men du... vad fint det blev!!!! Gardinen blev ju toppenfin och den blå färgen på kuddarna... wow! Men gardinen, den blev verkligen jättefin. Brunt och blått = bra kombination. Grannarna har varit hos oss hela kvällen, sen jag kom hem från jobbet vid halv sju. Gick hem nyss. Riktigt trevligt! Barnen spelade tv-spel och vi pratade och käkade pizza. Ingen som orkade laga nån mat... :-D Trevlig helg på dig! Kraaaam!!!!

2008-02-15 @ 23:29:11
URL: http://fixaodona.blogg.se
Postat av: Isabelle

Hej igen! Vi kommenterade visst samtidigt hos varann... :-D Åhå, då förstår jag att det var knepigt att få ihop ljusstaken. Men då får du dom där tapas-grejorna av mig också då. :-D Schysst va!? *skratt* Ja du, nattarbete är inget vidare, fast bra betalt! Kram igen! Sov gott!!!

2008-02-15 @ 23:31:59
URL: http://fixaodona.blogg.se
Postat av: Kattis

Jättefint! Vilken häftig gardin! :) Hittade hit via fixa&dona. Ha en fortsatt trevlig helg!

2008-02-16 @ 22:51:55
URL: http://www.tjornebrant.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0