Minirenovering

image68

Idag har man äntligen fått tummen ur och fixat till mitt soffbord. Tyvärr blir det väldigt lätt fuktfläckar. Och min sambo har lyckats göra en stor pizza-fläck. Stön!
Men tänkte ju att nåt måste man ju kunna göra så jag googlade lite på internet och hittade Ring Remover.
Va och köpte en flaska. Inte speciellt billigt men värt d eftersom det verkligen funkar.
Bordet ser ju nästan nytt ut. Kan inte bli nöjdare.
Har sytt gardiner idag med. Riktigt produktiv dag! Åkte på att jobba inatt med så jag måste ju hinna med att sova lite.
Kom på idag med att mitt strykjärn suger lergök. Har tvättat sofföverdraget, blev hur skrynkligt som helst och inte blir det bättre efter strykjärnet! Bäää! Står inte och stryker samma yta i en kvart! Nä får överlägga ett inköp. Tråkigt inköp!
Dags att skala potatis! Får inte pausa för då vet man ju inte om man kommer igång igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0