Och så lite fötter...



Dom här skorna fick följa med hem igår! Fyndade lite på rean! Endast 190:- så det tyckte jag det va värt! Använder sällan denna typ av skor men ibland känns det som det kan behövas =) Om ni fattar!!! Så extra bra när det inte kostar så mycket! Lägger hellre lite mera pengar på sånt jag vet att jag kommer nöta sönder =)
Lägg märke till mitt nya nagellack med! Neon-orange från Depend! Köpte även ett neon-rosa! Så kul! Hihi! Sticker verkligen (i ögonen) ut!!!

Va på lite jakt efter en skjorta idag! Tycker det e snyggt med pallar inte riktigt med det när det är för tajt o knappar o skjorttyg! Tänkte att det finns ju en del oversize skjortor nu som man kan känns sig lite bekvämare i! Men lönt att hitta nån som inte är blå, grön, rosa eller liknande! Jag vill ha vit, grå eller svart! Aja får väl jaga runt lite imorn! Vanligtvis har man ju inte så mycket tid på lunchen för att verkligen prova!

Idag har det blivit lite ordning o reda i köksskåpen och luckorna! Och lite renare med! Hunnit med avdammning av alla hyllor och sånt med! Plus längtat efter en trädgård att äta frukost i! Tänkte jag skulle dra med min sambo på husvisning på söndag! Hittat ett litet hus som rycker i min flytta-in-tarm.

Auf wiedersehen  (blev lite inspirerad av Project Runway som slutade nyss)  =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0