Min nya väska...



Mitt senaste väskinköp är en enkel svartvit väska med namnet Margret Rose från Design House Stockholm! Mönstret är desginat av Olle Eksell! Så snygg o stilren!
Har klämt på denna väska ett par gånger o glott en del i diverse butiker! Men aja baja för att köpa en väska för 995:-! Inte med min budget iallafall! Men eftersom man har rätt nära till Design House Stockholm Outlet fick köpet äga rum där!  Nöjd!
När man ändå va i krokarna smet man ju in på fabriksbutiken! Och till min stora glädje va det halva priset på fabriksbutikspriset! Men till min stora sorg va det väldigt urplockat! Men fyndade 2 nya Hanna-muggar i färgen gul! Och 8 assietter som kompletterade min svarta Höganäs samling med mattallrikar! Allt detta för typ bara 300 pix!
Skulle vart där första dan om man hade vetat om detta! Snacka om att man hade kommit hem med alla marimekko skålarna i varsin färg! =) Kankse lika bra man inte visste nåt!

Idag har jag o en kompis lagat hennes cykel! Första gången man bytte däck på en cykel! Frågan e bara om hon vågar cykla på den efter våran isärplockning och ihopaplockning! =)
Vi satt och spåna lite om vi skulle starta en egen firma! Sätta-på-cykeldäcks-tjejerna!
(hm den meningen går att läsa på många sätt) *fniss*

Imorn ska man jobba! Skönt! Har bara en massa uppsättningar! Ska göra massa tärnor till ett bröllop! Ska bli kul! Saknar alla på jobbet! =)

Thats my day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0