Förvaring har ingen dött av...



Bäh förvaring är alltid ett problem! Tror nog att man inte ha nog med utrymme för sånt.. För det blir ändå alltid fullt! 
Denna lilla förvaring hänger i köket på sidan av kaffebryggar/nycklar/plånbok/pennor/pappers-hyllan. Här hamnar nämligen allt skit man inte vet vart man ska lägga! Alla småviktiga papper och diverse skit! Så nu har alla sånna papper och prylar en egen liten förvaring! En filtad sådan!

Hör och häpna! Denna vecka har jag semester faktiskt! Och jag ska bara göra ingenting! Ska bli så skönt att slippa ställa klockan! Fast jag kommer ju bli rastlös i slutet av veckan =) Längtar iofs redan tillbaka till jobbet men det är bara skönt att längta lite!

Nu ska det snart bli frukost bjudning med min vän Jonna! Sedan bär det av till Öland en sväng för lite påhälsning och en runda på köpstan!

I veckan ska jag iallafall hinna med mitt hem lite grann! Det har nästan förfallit! Usch! Har verkligen inte prioriterat det! Har istället jobbat och brytt mig med om vanlig klädshopping! Skit kul att shoppa kläder nu när man måste bry sig om vad man tar på sig varje dag!

Hepp nu ska lite kaffe kokas! Ha en skön dag allihopa!

(åh kass bild! Vill ha en bra kamera! Nån som vill ge mig en?)

Kommentarer
Postat av: Helen

Vilken snygg och smart förvaring!

2008-08-12 @ 16:54:38
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Aha, det är den här veckan du har semester. :-) Skönt, och som du säger, det skadar aldrig att längta lite. Här jobbas det för fullt. Men nästa vecka är alla på jobbet tillbaka från semestrarna, så då blir det lite ordning och reda igen. Rätt skönt! Vi hörs väl snart igen! Kraaam!

2008-08-13 @ 22:20:17
URL: http://fixaodona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0