Finns det fler än jag?



He he idag har vart en väldigt rastlös dag!
Har bytt ut dom rosa gardinerna i vardagsrummet! Nu blir det svart o vitt!
Har sytt om en kavaj till det bättre!
När klockan blev 21 kom jag inte på mer!
Eller ju fick för mig att baka nåt!
Jo en sockerkaka går ju alltid ner!
Hehe nu e det ju så att jag kör typ väldigt sällan efter nåt recept vare sig det gäller kakor eller mat!
När det normala sockerkakssmeten va klar (givetvis från sju sorters kakor) måste man ju freestyla lite!
Så fram med:
Ingefära, grapefrukt, kanel, marshmallows, banan o kakao! Aja smeten smakade ju gott så då e det bara o köra!
Hihi känner man faktiskt väldigt nöjd!

Smakade ju kakan med och den gick ner!
Blev lite besviken faktiskt smakade inte så spännande som jag hade hoppats på! Men banan men man kan ana lite andra saker! Fast marshmallowsarna va borta! Dom hade väl smält! Tur då att jag minska på socker från början! Aja!

Thats my day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0