Trött!

Åååh idag blir det bildlöst! Dom här två dagarna har vart helt sjukt roliga och spännande! Gått så otroligt fort att man inte hinner med nåt! Känns att man inte jobbat heldagar på ett bra tag!
Men säger bara det att äntligen får man va snygg på jobbet! =)
Innan när man knegade inom vården fick man ju varken ha nagellack, långa naglar, smycken m.m. Plus att man va tvungen att springa runt i dressar! Nä tacka vet jag mitt nya jobb! Nagellack, kjol, turkost, stora öronhängen, snygga skor. Haha känns så skönt att jag slipper va ful! Känner en mening med att fixa håret och välja kläder på morronen! Nä ska till min kompis nu och fika lite. Får se när man hinner med nästa gång!
 Puss!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Gokväll! Vad roligt att du verkar trivas på ditt nya jobb. :-) Är verkligen glad för din skull!!! Själv har jag bokat tid för klippning och ceriserosa löshårsslingor nästa vecka. :-) Kan inte hjälpa det, men jag gillar verkligen rosa i håret. Lövely! Nu ska jag fortsätta med målningen. Målar våra furugolvsocklar mellan rummen svarta. Vilken skillnad!!! Kommer bli sååå bra! Kram på dej och hoppas vi hörs snart igen... Vad tror du om den där helgen vi pratade om? Vi kan då iaf, alltså om två veckor. :-) Den sextonde eller vad det är då... Kram igen!

2008-04-29 @ 21:07:09
URL: http://fixaodona.blogg.se
Postat av: Isabelle

Hallojsan! Bowling... följer gärna med. :-) Nu ska vi snart till svärmor. Mormorn är där också. Sen ska vi en sväng på marknaden innan det blir lite mat hemma hos Å&M. Skönt att äntligen vara lite ledig!!! Sååå mycket på jobbet! Vi hörs snart igen! Kraaam!

2008-05-01 @ 11:14:20
URL: http://fixaodona.blogg.se
Postat av: Isabelle

Fast nu säger H att han kanske jobbar kväll den fredagen. :-( Jag får återkomma...

2008-05-01 @ 11:16:28
URL: http://fixaodona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0