Tapeter...

image103

image104

image105

image106

Tänkte jag skulle visa lite tapeter som jag valde åt mina päron när dom skulle få tapetserat!
Blev jätte fint nu när man såg dom i verkligheten. Lite annorlunda än att se dom i en tapet-karta.
Fick välja mellan Boråstapeters Etage och Moment Art!
Ett annat par som flyttade in i samma trappuppgång hade vart och kollat på mina pärons lgh som visningslägenhet innan inflyttning.
Min mamma hälsade på dom en dag och upptäckte att dom hade valt exakt samma tapeter i deras lgh!
Hehe komiskt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj så bra smak du har! Kan förstå att dina föräldrar bad om smakråd. Kram Sandra

2008-04-05 @ 16:26:54
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0