Pysseldag!

image119


Fick för mig att städa i städskåpet idag! Men istället sydde jag en liten förvaring! Smart enligt mig!
Bara 3 tygbitar och lite symaskin!!
Otroligt fult matchat men kan ju inte hjälpa att man råkar ha en rosa fönsterskrapa m.m. Äh bara jag som tvingas se på det! Vem bryr sig egentligen!
I lägenheter finns det alltid för lite förvaring! Men borde ha ett helt rum till sånt man inte vill ha framme! Ett litet förråd räcker inte!

Till nåt helt annat! Jag tänkte prova att göra falsk fläskfile idag! Det e ju supergott men har aldrig gjort det själv! Nån gång ska va den första!

Satt igår o glodde på blogg.se och förundras över hur dom där "populäraste" bloggarna är så poppis! För enligt mig skriver människorna bara massa strunt! Jag skiter väl faktist i när dom lunchade eller med vem! Eller nån uppdatering i nån kändis liv. Aja ber om ursäkt om nån tar åt sig! Menar att alla får skriva vad dom vill! (för det gör jag) Undrar bara hur dom kan ha sååå många läsare! Vad får man ut av att veta vad nån helt okänd person gör under en hel dag? Orka läsa allt! Jag själv tycker mest om bloggar med fina bilder! Så många bra fotografer det finns!

Aja ber om ursäkt än en gång om jag stött mig med nån =) Jag bara spånade lite =P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken smart förvaring du har sytt! Rensade själv i städskrubben igår, det känns helt otroligt hur lätt det är att samla på sig saker fast jag älskar att rensa. Håller med dig att det är lite förvaring i lägenheter. Kram Sandra

2008-04-14 @ 16:05:57
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0