Flera tavlor!

image108image109

Haha jag har fått lite dille på att fixa tavlor nu! Kul att man hittat lite roliga saker att ha på väggarna!
Detta tyg har legat och skräpat i ett par månader nu! Finally fick jag tummen ur och fixade den tänkta tygtavlan med en frigolitskiva och lite nålar. =)
Visar hur min lilla tv-hörna ser ut! Rätt nöjd men en ny tv hade ju inte skadat! Fast känner att den andra måste gå sönder innan det blir inköp! Eller nja återstår att se!
(Aja ja, jag råkar ha glömt att ta bort min påskkyckling på tv:n)
Har känt en fixarkänsla idag! Skönt! Fått en del pyssel gjort!
Nu ska jag ta tag och fixa iväg lite reda-ut-mail. Sånna "viktiga" saker man måste göra som vuxen =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken snygg tavla du har gjort! Kram Sandra

2008-04-07 @ 23:40:38
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Isabelle

God förmiddag!
Tala om att det är skillnad på TV-hörnan nu jämfört när vi var hos er! :-) Fast sen kommer ju jag med en tapetrulle. Kraaam!

2008-04-08 @ 09:57:27
URL: http://fixaodona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0