Pizza

image22
Gjorde hemmagjord pizza för ett tag sen, ser så mycket godare ut än sånna man kommer hem med i en kartong.
Idag tänkte jag att det skulle bli kycklingklubbor i ugnen med en tomat och aubergine röra.
Har jobbar nu hela förra veckan bara ledig en dag. Men denna vecka ser det betydligt tunnare ut. Försöker föra ihop min katt och min sambos katt. Det går väl sådär än sålänge. Dom fräser och morrar mest åt varandra. Sen har man ingen bil heller så livet blir en aning svårare.
Hoppas den blir klar till helgen för vi tänkte ta en tripp till Kosta och Boda för en shopping runda. Eventuellt lite julklappar. Skönt att komma iväg på en liten utflykt. Är ju lagom långt att åka. Tänkte jag skulle utöka min samling glas som nu bara finns 4 av. Tänkte man kunde få ihop 8 st iallafall. Det brukar ju va rätt bra priser på Fabriksboden. Ha det bra alla vänner.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Den där pizzan såg riktigt fräsch ut..

2007-11-05 @ 14:28:57
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0