Ljusigt

image29

Nu har ett av mina inköp kommit upp. I like! Måste erkänna att jag är väldigt nöjd!
Börjar tänka på julpynt med. Mysigt att pynta in julen. Fast jag tänker då inte byta gardiner och skit! Orka! Sånt orkar man ju aldrig ta ner i tid ändå! Har knappt nåt pynt. Har lite från min etta men det e inte mycket att hänga i granen =) Har bara en stake, så det blir till att köpa fler. Tyvärr vägrar jag sätta upp sånna där fula i trä och kransar i plast med små kottar på. Yssa! Nä har en från MarkSlöjd i ja typ metall! Super snygg, är inte vanligt julstake design heller så den får pryda vardagsrummet. Har ju inte råd att köpa sånna till alla fönster. Va på ikea förra veckan, hittade prismor/glasdroppar i lila! Hm tänkte att det kan va snyggt att hänga upp i vardagsrummet! Dags att göra lila till en julfärg. Vill ha en gran med! Men det e ju ingen ide när vi ändå inte ska va hemma över jul!
Nä nu så är det åter till verkligheten. Har iofs massa disk som väntar =) Kasst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0