Kakeldekor

image26

Va en sväng inne i stan idag! Hittade svart kakeldekor på Lagerhaus. Trevligt! Så en förpackning fick följa med hem. Jag lär behöva typ 4 förpackningar men bäst att börja med en ifall det inte skulle bli bra. Men jag e super nöjd. Blev ett lyft i köket. Fattas en del bitar som ni ser. Men ska in till stan och köpa mer. Det tog sin lilla stund att pula ihop det. Måste klippa till en massa mindre bitar. Funderar på om man kankse bara ska göra halva köksbänken. Liten rolig effekt. Får funderas på.
Köpte tyg till soffkuddar med. Inhandlade två större kuddar. Tycker det e mysigt med massa gosiga kuddar. Blev lite galet med mönster med det e kul. Kommer bild =)
Hade "grann-frukost" idag. Min bästa vän bor ett stenkast från mig så vi brukar käka frulle tillsammans. Mysigt att slippa sitta själv med en tråkig macka.

Kommentarer
Postat av: Raoul

Nice med kakeldekoren!

2007-11-13 @ 14:59:59
URL: http://bastrado.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0