Fluffigt

image28
Så här blev det med dom nya kuddarna. Roligt att blanda lite galna mönster. Det är samma fabrikör och designer så färgerna är exakt samma. Katten skiljer sig något!
I lördag kom man äntligen iväg till Kosta. Tog en liten sväng förbi Boda med och kikade in på Fabriksbutiken och Design House Stockholms fabriksförsäljning. Mycket snyggt man ville ta med hem men men sen ska man ju ha användning för det. =) Det blev iallafall en liten påse fylld med smått och gott! Ska bara få en plats åxå!
Ska hem till min bättre hälft idag och glo på film o dricka latte! Måste inviga hennes nya esspressomaskin och biosystem.
Va hos mor o far i Vimmerby en sväng förra veckan med. Hittade en hel del loppisfynd! En ful gammal lampa som jag har stora ambitioner med. Sen fick en te-kanna och en liten telefonhylla i stringmodell ala 50-tal följa med hem. Har ingen aning om vad det ska ta vägen men men det är bara att stapla på hög. Har massa saker o möbler från 60-talet hemma hos mina päron. Hade lite pippi på det när jag bodde hemma. En vacker dag blir jag så illa tvungen att ta hem allt. =) Tyvärr hade det gärna fått dekorera nåt av rummen med som sagt i en lägenhet så finns det begränsade möjligheter. Och förråd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0