Stake!

image36

Så blev min egna lilla adventsljusstake! Mycket roligare och snyggare än dom tradionella men vanliga ljus. Har glömt att tända den iofs! Får väl elda på ett par dagar nu innan det är dags för nummer 2.
Skulle haft ett lite längre fat. =) Men men!
Måste ta tag i julklappar mä! Har ingen inspration i år. Men en liten väl utvald skara kommer ändå få något meningsfullt.
Första julen som jag inte kommer att fira med mina föräldrar. Känns lite lustigt! Fast det gör mig inte så mycket! Mina föräldrar har ändå jobbat julafton större delen av mitt tidigare liv. I det senare jobbade jag med. Fina pengar iallafall! =) Tycker ändå att jul är lite överskattat.
Nä åter till något annat! Den ena katten kom sträckandes ut ur sovrummet. Hehe med sveriges rödaste ögon och varet rinnandes nerför kinderna. Okej det är synd om katten men har ser ju rätt kul ut, som efter en väldigt hård kväll på krogen. Men som tur va, var det bättre dagen efter. Men ringde veterinären iallfall för att va på den säkra sidan! Så nu ska vi skölja med koksalt 3 gånger om dagen. Försökte mig på det ensam innan. Hällde det i örat istället. Men han får skylla sig själv när han inte sitter still. =P
Jag har fått ett nytt smeknamn med. Coach! Hehe detta kommer sig av att vi satt och glodde på film. Nån amerikansk rulle! Drömde mig bort att det vore trevligt att bli ganster, amerikansk då vill säga. Sitta på ett hak med min sidenröda skjorta och guldhalsband. Ska ha livvakter på varsin sida och sen ska jag sitta och peka på ditten o datten. Eller så kunde jag tänkt mig att bli en coach! Hela coach-jargongen e ju så härligt amerikansk.
Aja det kunde vart värre!

Kommentarer
Postat av: Väs

Jääh, coach, jääh =)

2007-12-06 @ 19:46:35
URL: http://bastardo.blogg.se
Postat av: jesse

pyssel tok! fint det blev.

2007-12-10 @ 11:54:08
URL: http://chutney.blogg.se
Postat av: Isabelle

*skratt* Du är ju för rolig du! :-D Tack för besöket! Hoppas vi kan komma ner till er snart! Och för ett besök i Boda kanske :-D Kraaam!

2007-12-26 @ 22:56:53
URL: http://fixaodona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0