Nytt år snart!

image43

Nyårsafton idag då! Tar en lite paus från allt pyssel! Förbereder lite käk! Blir 3-rätters. =)
Förrätt blir nån räk-cocktail med avocado och färskost. Huvudrätt blir ryggbiff med potatisgratäng och diverse sås. Och efterrätt blir saffransglass med varm hallonsås.
Typisk mat för idag då men det e ju gott så jag kör på säkra kort.
Jobbat idag med! Fina pengar! Men nu blir det ett glas vin och bara ha det bra!
Fick en råsaftscentrifug i julklapp/födelsedagspresent av svärmor! Första juicen jag gjorde (på bilden) är på gröna äpplen! Mums! Min favorit är nog än så länge apelsin och morot. Idag blir det en välkomst drink på ananas, malibu och starkt!
Köpt äkta champange med =P Ska det va ska det va!
Hoppas alla haft ett bra år! För mitt har till större delen sugit lergök! Men man kan ju hoppas nästa blir bättre! Fast det säger man ju alltid!
Ha det bra alla vänner där ute!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Gokväll! Hoppas ni har en toppenkväll. Här har vi mina föräldrar och bror på besök. Grytan blev riktigt god. Två sorters förrätter också, ostgratinerad löjromspotatis och avakadolax. Jättegott! Snart är det dags för efterrätt. Mums! Vi hörs! Kraaam!

2007-12-31 @ 20:52:15
URL: http://fixaodona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0