Åter till verkligheten

image42

Nu så är man hemma igen efter 5 dagars flängade. Hade en mycket trevlig jul hos svärmor måste jag säga.
Kanske lite mycket pensionärsprat under fikat. Fick ju lyssna på diverse åsikter om Ernst Kirchsteiger och Go´Kväll. Jaja tur att man är van.
Synd bara att min sambos bror va sjuk så blev inget besök förräns sista dagen. Synd, för det är mycket trevligt där.

Ett smakprov på två av mina julklappar ovanför. Fick en grön marimekkoskål av mamma. Hon vet vad jag tycker om. Och tomten är från pappa! Inget han kommit på själv. Det är faktiskt jag som har önskat mig den fula tomten =)  Kommer fler bilder på klappar ska ni se. Mycket roligt i år! Vart väldigt snäll tror jag!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Gokväll! Kul att ha hittat dig på bloggen. :-D Snygg färg på Marimekko-skålen, det var den jag trodde du fått. Och tomten var ju häftig! Skymtar jag nya gardiner i köket... :-D Du måste fota mattan snart, är jättenyfiken ju! Vet du... nu har jag bara precis vid dörren, under mattan kvar att lägga golv. :-D Blir riktigt bra faktiskt! Nu är det dags för sängen, var rätt sliten efter vår sena kväll och allt golvläggande. Ha det toppen! Kraam!

2007-12-27 @ 23:05:21
URL: http://fixaodona.blogg.se
Postat av: Anna

så att du också hade gjort en kejsarlampa:) Min kan du se på mininerdning.se användarnamn Xelf

2007-12-29 @ 19:43:38
Postat av: Isabelle

Var det detta recept vi pratade om?
http://www4.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=20823

2007-12-30 @ 23:20:59
URL: http://fixaodona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0