Nytt inköp!

image145

Kunde inte motstå dessa snygga jeans! Miss Sixty Radio! Satt som ett smäck med! Supersköna! Känns som man nästan går runt i mjukis byxor =) Mycket bra inköp!

Nu är ÄNTLIGEN min tapettavla på plats! Blev så snyggt! Kommer en bild på hur det ser ut! Har inte orkat med nåt nu på ett par dagar! Vart fullbokad på jobbet hela veckan och haft massa saker att göra efter jobbet! Så det blir att jag med tar och svara på dessa frågor som jag sett poppa upp i massa andra bloggar! =)


När gick du upp idag? Klockan 6:30
Diamanter eller pärlor? Diamanter.
Senaste filmen du såg på bio? Eh ja du! Det har mitt minne glömt! Så länge sen va det!
Favorit TV - program? Det enda jag glor på e typ Desperate Housewives och lite blandat om inredning!
Vad åt du till frukost? En macka med skinka!
Vad är ditt andranamn? Louise
Din favoritmat? Bjudmat! =)
Vilken mat gillar du inte? Sånt med blomkål i!
Vilken är din favorit - CD för tillfället? Serj Tankian
Vilken bil kör du? Mitsubishi Galant
Vilken är din favoritmacka? Tonfiskröra
Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Dryga och personlighetslösa!
Vilka är dina favoritkläder? För tillfället mina nya snygga Miss Sixty jeans med snygga dragkedjor!
Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Bort!
Favoritklädmärke? Nada! E det snyggt så köper jag d!
Var vill du dra dig tillbaka? I sängen!
Favorittid på dagen? Kvällen!
Var är du född? Kalmar
Vilken är din favoritsport att se på? No one!
Coca Cola eller Pepsi? Coca cola
Fotboll eller ishockey? Inget av det helst.
Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Nattuggla.
Pedikyr eller manikyr? Manikyr! Tånaglar e bara onödigt.
Några spännande nyheter att berätta för oss? Oh! Nä!
Vad ville du bli när du var liten? Frisör
Bästa barndomsminnet? Orka liksom!
Varit i Afrika?
Ne!
Nånsin rullat in någon i toapapper? Nej.
Varit med om en bilolycka? Ja! Åkte med när min mor körde på en gubbe på cykel! Han överlevde!.
Favoritdag i veckan? Lördag!
Favoritblommor? Sånt som blommar! =)
Favorit - snabbmatsrestaurant Sibylla eller kinamat? Sibylla!
Äger du en cykel? Japp hela 2 stycken!
Vem fick du senaste mailet från? Spam!
Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort i? Har inget kreditkort och skulle aldrig nånsin skaffa nåt heller!
Läggdags? Runt 23 typ!
Senaste personen du delade en middag med? Sambo och Jojja.
Vad sysslar du med just nu? Svarar på dom här frågorna jue! Och lyssnar lite på tv!
Favoritfärg? Eh! ja! Lila, grönt, lime, rosa, svart, eh ja det mesta funkar ju i rätt nyans!
Hur många tatueringar?
Har 2 stycken! En på ryggen och en på benet!

Lånad bild från http://www.sidandsally.com

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Gokväll!
Snygga jeans du inhandlat. :-) Och nu vill jag se bild på tavlan på plats. Väntar spänt!!! Jag gjorde ett inköp till kameran igår, ett stativ. Sååå bra! Förstår inte varför jag inte investerat i ett sånt tidigare. Nu går det ju att ta bra bilder inomhus trots skumrask. Kul!!!
Nu är snart H hemma. Fick mess nyss, bara en halvtimma kvar. Har inte träffats sen i söndags. :-( Nu måste jag få i mig nått att äta... hungrig. Kram och sov gott!!!

2008-05-30 @ 23:37:43
URL: http://fixaodona.blogg.se
Postat av: Amanda

As snygga

ha det bra:)

2008-05-30 @ 23:42:23
URL: http://www.DumpaMig.blogg.se
Postat av: J

Du glömde visst ett andranamn... :P

2008-05-31 @ 01:56:01
URL: http://bastardo.blogg.se
Postat av: Malin Inspiration & design

Supersnygga jeans! Dom hade jag inte tackat nej till. :)Trevlig blogg du har. Hittade hit via Fixaodona. :)

Ha en bra dag! /Malin

Postat av: rebecka

Väldigt snygga jeans! Vart har du hittat dom?

Ha det bra! :)

2008-10-03 @ 22:11:06
URL: http://rrrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0