Experiment på salongen!

image134


Idag var det ont om saker att göra så jag fixade mig en hårmodell! Sååå kul när man får låta kreativiten flöda!
Innan färgning och klippning hade hon ljusbrunt hår med lite utväxta slingor och jämnlångt!
Vi klippte kortare i nacken och lämnade kvar längderna fram! Färgade botten och underhåret i en mörkare brun och blekte massa slingor på hjässan! Lite röda effekter på det med så blev det så här fint! Är verkligen super nöjd så detta är faktiskt en liten ego-tripp!
Tråkigt bara att jag glömde före bilden!
Nu börjar man komma in på på det nya jobbet! Känns så kul! Alla arbetskamrater är supergulliga! Kan nog inte ha det bättre!
Så här kommer lite reklam!
Kom och klipp dig på Gozzip i Kalmar =)


Nu ska jag göra nåt att käka! Hungrig som en gris (!)

Kommentarer
Postat av: J

Ja du hade rätt, hon blev jätte fin lilla Kikus!

2008-05-06 @ 19:16:26
URL: http://bastardo.blogg.se
Postat av: Isabelle

Snyggt!!! :-) Skulle ju klippt mig imorgon, men frisören ringde och ändrade tiden i måndags. Som tur är så fick jag komma på fredag istället. Men liiite besviken blev jag allt. Hade sett fram emot en slapp onsdagkväll. Behöver det!!! Har varit sjuk i två dagar nu. Blä!!! Stog ut måndagen, men idag har jag haft min lediga dag. Trist att vara sjuk när man äntligen är ledig. Så dan har mest tillbringats i sängen. :-( Men imorgon blir det jobbet igen. Kan inte vara sjuk nu när H ska iväg till Helsingborg. Kul att du stortrivs på jobbet!!! Snart syns vi... :-D

2008-05-06 @ 22:32:52
URL: http://fixaodona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0