Vårig dag!

image90

Vår som bara den idag! Fast det skulle bli snö imorn. Jaja hoppas vi slipper det. Kallt och tråkigt.
Men inomhus är det mera vår hos mig iallafall!
Påsk e det med tydligen! Återstår att se om man får jobba eller inte. Bra pengar med storhelg iallafall!
Imorn blir det lite påskmat med vännerna. Eller nja blir väl mera typ tacos eller nåt. Kompis som flyttat till Stockholm kommer ner och hälsar på. Det va ett tag sen man såg henne. Kul!
Nästa helg åker jag till Eskilstuna och sen vidare till Karlskoga! Skönt att komma iväg en stund. Slippa hemma-ansvaret =)
Aja får göra nåt ansvarsfullt nu istället. Typ fundera på vad man ska käka.. Evigt problem! Fast det problemet har väl alla!
Ha en bra skärtorsdag!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hallå! Jo, som sagt, jag håller tummarna!!! Förstår precis din situation, när man sååå gärna vill göra nåt och det såååå nära hela tiden, på gränsen... Här kan jag bara säga att det har varit bättre. Nu är L sjuk också. Fyyy, alltid är det någon! Kan berätta mer sen på MSN. Vi hörs! Kraaaam!

2008-03-20 @ 18:39:12
URL: http://fixaodona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0