Herr Krokus

image68

Nu är äntligen Herr Krokus slagit ut. Vi kom hem i skaplig tid igår efter helgens åkande. Alltid skönt att få komma hem även om det e kul att va borta.
Begravningsfredagen va inge kul! Massa ledsna människor. Man rycks ju med av stämmingen. Tycker dom borde göra begravningar lite roligare. Mindre svart liksom.
Lördagen va desto roligare. Åkte in en sväng till stan för att kika lite. Hälsade på FixaoDona på jobbet och fick omtapetseringsnojja. Åååh det finns ju så mycket fint. Helt annat att sitta och glo på datorn. Så nu är det bara till att tvinga ner dom hit =)
Vi bowla 2 timmar på kvällen. Hm va kul tills jag kom sist. Hatar att förlora.
Inge jobb idag iallafall. Än så länge. Så det blir till att pyssla lite här hemma. Tänkte jag skulle ta tag i att sy det nya draperiet till förrådet. Lite pryttlar måste komma på sin plats med.
Nu är det Herr Rosa Kanin som ska hitta sin plats. Så länge får han flytta runt lite överallt. =)
Hittade Herr Rosa Kanin och Herr GuldHjort på Åhlens. Rätt fulsnygga. Sånt tycker jag om!
Solen är framme idag. Skönt ska kanske ge mig på en promenix.

image69

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va fint, kul att de har slagit ut. Det finns massor att pyssla, bara att använda fantasin! Jag tänkte ta och fixa mina tvättmedelsburkar idag, vet inte om du läst tidigare inlägg hos mig om det. Ha en bra dag, nu ska jag ut på långpromenad i solen med vovven, härligt!

2008-03-03 @ 08:28:54
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: pia

söta "herrar" du hade;)
kramis

2008-03-03 @ 13:06:14
URL: http://baramittlillahem.blogg.se
Postat av: Isabelle

Gokväll! Måste försöka få tag på en egen kanin. Såå fulsnygg, precis som du säger. Var ute och sprang igår när ni åkt hem. 9 kilometer, trodde aldrig jag skulle orka springa så långt. :-) Nu ska jag lägga barnen! Kraaam och tack för i helgen! Förresten, har du mätt hur mycket tapet du behöver. Tänkte beställa imorgon... :-D

2008-03-03 @ 19:05:18
URL: http://fixaodona.blogg.se
Postat av: Ida

Jätte fina blommor!Ja,dom är fulsnygga!Kram

2008-03-03 @ 21:48:58
URL: http://www.minatrerum.blogg.se
Postat av: Vääs

Men Coach... Visst är de fulsnygga.. Trodde du skulle stanna vid Herr(eller fru kanske) Groda... Vad säger K om dessa? Ah, de va säkert egentligen han som stannade till inne på Åhlens o sa "Åååh, kan vi inte adopterade dom?!?" he he..

2008-03-03 @ 23:40:30
URL: http://bastardo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0