Gott och Blandat påse!

image98

Nu blir det lite ätbart på menyn. Super god müsli! Fast jag gör den utan frukt, håller inte på med russin och sånt. Frukt i mat förstör oftast!
Med lite turkisk yoghurt är detta lika gott som äppelpaj.
Synd bara att det inte finns hemma. Men det kanske kan bli en liten tur till affären. Idag har det vart en seg dag!
Va en sväng i stan, köpte mig ett hårspray, köpte ett på HM för ett tag sen men det sög ju lergök så det va lika bra att köpa sprayet där man vet vad man får. Matrix Proforma! Men när jag kom hem hittade jag massa annat skit i min påse.
Tantan hade lagt ner massa prover på ansiktskrämer och nån parfymerat glitter stick från Guess. Aja tack då! Hittade typ 6 parfymprover till herrar med. Värsta gott och blandat påsen.
Längar såå till tisdag! Hoppas morrondagen går fort.
Ha det bra alla vänner!

Kommentarer
Postat av: LINN

ha en trevlig kväll=)

2008-03-23 @ 19:26:40
URL: http://landerssoon.blogg.se
Postat av: Pia

Proforma rules =)

2008-03-23 @ 20:21:53
Postat av: Sandra

Det där såg gott ut! Jag tycker inte alls om russin och det är det i 99% av alla köpta müslin, då är det nog bättre att göra egen. Tack för tipset! Kram Sandra

2008-03-24 @ 16:40:48
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0