En till...

image71

Ännu en liten blomma har flyttat in! Kikade in på Blomsterlandet en sväng efter en fika på stan. Hittade sötaste blomman, den är typ limegrön och rosa! Love it! Matchade min fula groda på balkongen!
Köpte även lite tulpaner och färgat björkris! Sååå fint!
Idag har man jobbat kväll. Super kul faktiskt! Men är så förbannat trött på vården. Blä! Skitgöra bildligt talat för skitlön. Nä dags att bli lite vuxen nån gång! Längtar såå efter att få ha semester! Och med gott samvete.
Vore ju inte helt fel om man kunde få lite cred för det man gör. Fast vem lessnar inte på sitt jobb nån gång!
Nog om tråkiga saker! Ska dricka te och äta ett knäcke nu! Längtar till sängen och min bok. Kunde inte sluta läsa igår. Jobbigt med sånna böcker. Fast till sist rann ögonen så mycket av allt gäspande att jag va tvungen att sova =)
Natti natti alla där ute!

Kommentarer
Postat av: pia

men åh vilken superfin blomma, precis i mina favvofärger just nu:)
kram

2008-03-06 @ 11:57:11
URL: http://baramittlillahem.blogg.se
Postat av: Isabelle

Gokväll! Jadu, bowlingen gick superbra!!! Över förväntan... sååå kul! Ja, du vet ju hurdan jag är. ;-) Åh så jag väntar på tapeten! Vill ju tapetsera i helgen, men har inga större förhoppningar om att tapeten kommer imorgon. Har ju lite omvägar att ta innan den kommer till mig i butiken. :-( Nepp, måste försöka komma i säng nu. Sovit såå dåligt och gått upp vid fem varje dag... gäsp! Vi hörs! Kraaaam!

2008-03-06 @ 22:58:18
URL: http://fixaodona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0