Åh så lite fikabröd...

image96

Aningen vuxenpoäng på detta. Känns lite genant när jag håller på med vuxenpoäng! Är ju bara 23 år och då ska man inte hålla på med sånt =)
Har en hel del vuxenpoäng nu!
  • Har pelargoner
  • Bakar skorpor
  • Planterar om blommor
  • Gör storkok
  • Gör egna köttbullar
  • Har halkskydd under mattor
  • Timer på alla smålampor
  • Syr mina egna gardiner
  • Sorterar alla papper i pärmar under rätt kategori
  • Använder glasunderlägg (kan ju bli ringar på bordet)
Äh jag e nog fan mogen nog att prata pension.

Ska snart ge en redi förklaring på vad som gick bra idag! Nu känns det lite lättare. Behöver nog inte ta på mig hårdhandskarna. =)

Recept från recept.nu

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Nu är jag allt bra nyfiken på att höra hur det gick... :-)

2008-03-26 @ 17:34:53
URL: http://fixaodona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0