Drömmer...



Så va man ledig imorn det firar vi med att slappa ikväll och inte känna att man måste till sängs! Ska bli skönt med sovmorron!
Ja som sagt bloggen är ingen kul blogg att hänga i granen! Har ju inget att blogga om nu när man inte e hemma så mycket! Inget nytt som händer liksom!
Men nu fick jag ett infall! Såg så mysigt ut här i köket =)
Sitter och drömmer mig bort bland hus till salu! Letar väl lgh med men får se! Vill iallafall flytta! Skulle gärna bo mitt i centrum, nära och bra till jobbet! Skönt att kunna gå hem på lunchen! Måste ju åka buss nu! Går ju inte ta bilen till stan och sen stå där och betala massa parkering! Fy bubblan! Måste bara säga att jag kan nog inte trivas bättre på jobbet! Har fullt med klippningar och färgningar varje dag! Idag har det inte vart många pauser! Sånt tycker ja om! Det tog bara 23år för att komma hit men det va det värt =) Midsommar nästa vecka! Hehe det går fort! Vi får lite E-tuna besök! Trevligt! Nä nu ska jag drömma vidare här!


(åh vad blogg.se strular)

Kommentarer
Postat av: cattis

Att ha ett jobb som man trivs med är inte fy skam :-)



2008-06-14 @ 09:14:21
URL: http://livetsomar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0