I gömmorna dyker smått å gott upp...



Se vad man kan hitta i sina gömmor! Ett par super coola solglasögon från Chanel! Hehe! Dom här är min pappas gamla solglassar! Han tog en bild och skickade till mig, han förstod att jag skulle nappa på dom! riktigt fulsnygga e dom! Lätt att jag ska bära dom med stolthet i sommar!

Nu till en tråkig nyhet! MITT HÅR! Ha ha, okej eftersom man nu e frisör måste man ju prova saker! Iallafall jag!
Nu hade jag ju rätt blekt hår i page frisyr! Och lockhårig som jag e tänkte jag att jag skulle slippa plattången och göra en rakpermanent! BAD IDEA!
Nu har jag närmade ett svintohår! Plus att jag fick ju skaffa mig en ännu kortade frisyr! (mot min vilja) Hmpf!
Ser ut som hejhoppkomochhjälpmig! =P
Får tänka på att det är bara hår!
Vet ju att det finns som personer som skulle avlida om detta hände dom! Men man får ta allt med en klackspark! Går ju alltid göra nåt liksom! Gjort är gjort och man får göra det bästa av situationen! Gäller ju iofs i allt! (Oh så djupt det blev!)

Ps. Nu är det ju iallafall inte rakt, och jag får INTE använda min kära plattång! Detta suger lergök! Nu är jag allt jag absolut inte vill vara, korthårig, sliten och krullig! =P

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Oups, så det kan gå! Förstår att det känns jobbigt, men det är ju "bara" hår. :-D Säger jag, som inte jobbar med just det dagligen. Jag blev tokless på mitt hår häromdan, så jag hämtade kökssaxen och klippte lugg. :-D Så nu har jag en riktig lugg. Rätt trevlig som omväxling, även om den ser ut som den gör när man gått lös med kökssaxen och inte har nån som helst talang för det här med att klippa hår. Men det ser iaf ok ut för att kunna med att gå utanför dörren. Eller ja... så dåligt blev det nog inte. Är faktiskt jättenöjd!!! :-D Nu ska jag nog lägga mig...trött!!! Jobbade stenhårt igår, lyfte stora färgburkar större delen av dagen igår. Var i en annan stad och hjälpte till att byta från Alcro till Nordsjö. Så det blev lagerarbete för min del. Men jättekul att komma ifrån "min" färgaffär och se något annat! Och trevligt sällskap hade jag också. Så jag har inget att klaga på. Förutom att jag har träningsvärk idag, i ryggen. Nepp, gotta go! Kram på dig!!!

2008-06-14 @ 23:07:34
URL: http://fixaodona.blogg.se/
Postat av: pia

...bara hår ja! men nog förstår jag om det "känns" lite ändå, jag gjorde en jättemovandling nyss från att ha haft mörkt i 9år till ljusorange, låter fult å galet men det blev snyggt...gjorde det naturligtvis hos en frisör. Men det är klart att det blev lite "trassligare", vilket svinto!!! beror det på att det är blekt?(kan du svara på som är frisör...)ska dock klippa mig om ca en vecka, har jätelångt hår...hoppas hon inte behöver ta så mycket...

hoppas det ordnar sig...å du är säkert supersnygg ändå:)

KRAAAM

2008-06-25 @ 23:13:40
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0