Tygklätt

image52

Nu har jag äntligen pysslat ihop min snygga lampsladd. Och skaffat en lampa som passar till en dimmer.
Är sååå nöjd! Ser absolut mycket mera påkostat. Aja iallafall 55kr/m.
Va ute och åt på restaurang igår men min bästa vän och hennes sämre hälft. Super gott med black and white planka! =)
Ser fram emot nästa vecka! Ska på spa med min mamma. Åh det kommer att njutas i fulla drag. Fast sen ska jag hjälpa som flytta och det är väl inte riktigt lika njutfullt.
Ser fram emot den 24 jan. Då kommer min söta vän från E-tuna och hälsar på. Va så länge sen. Synd att sverige e så fruktansvärt lååång.
Plus att jag kankse fått chans till jobb. Min gamla chef ringde och hade kanske jobb på hennes sons företag. He he ja inte varje dag nån ringer och ber att man ska komma på interjuv =)
Ha det bra att vänner där ute. Jag ska dricka morronkaffet nu och njuta lite av att det faktiskt är sol idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0