Happy Birthday


Idag är det faktiskt min dag! Min födelsedag!
Eftersom mina föräldrar bor långt bort så blev min födelsedag rätt ensam! Min sambo jobbar så jag sysselsatte mig några timmar i garaget för att kolla så alla vätskor och dylikt va tillfredställande i bilen. Men kvällen blev desto mysigare.
Har ju fått ett paket av min sambo! En laptop! Hi hi! Han e söt han!  Förvåna kan han iallafall!  Skit glad!
Fast dock är Vista något min hjärna har lite svårt för! Knepigt till tusen!
Imorn blir det nog lite vänner över på en kopp kaffe och kaka! Nja kaffe iallafall!
Nu ska jag njuta lite av min nya dator, bara ligga och slö surfa i soffan! Hade ju inget trrådlöst modem så till nästa vecka får det ligga sladdar över golvet =)
Ha det bra mina vänner!


Hm! Igår iofs men bloggen va sönder! =P

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Alla verkar fylla år idag har sett flera stycken skriva om födelsedagar idag : ) Hemma hos oss fyller sambon år. Grattis på dig iallafall!

2008-01-11 @ 16:23:04
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: Caroline.

H*n är beräknad att födas den 6 april, men de kan ju gå två veckor +\-. Så vi får se.

2008-01-12 @ 11:49:48
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0