Övermålning

image72

Då va det äntligen klart och på plats. Gick ju faktiskt bra att måla på ikeamöbler. Kanske inget man ska göra på en yta som slits mycket.
Har satt plastfilm bakom glasdörren så slipper man se skiten som är bakom. Funderar på om man ska byta till nån bild eller tyg. Tåls att tänkas på.
Första gången sen jag köpte tv-hyllan magiker nån gång när man va 16 år som jag tycker det är helt ok nu. Tyvärr har ju inte budgeten vart rätt för att köpa ny. Plus att man lär ju inte ha tjockis-tv så länge till. Och om man köper platt-tv måste man ju byta igen. Praktiskt tänkande =)
På tal om nåt helt annat fick jag en magkänsla idag av att allt blir bra snart. He he låter lite skumt jag vet. Men hoppas på att jag får det där samtalet i veckan. Hoppas hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0