Nyshoppat

image64

Denna lilla skapelse är ny! Får ju passa på när man kan!
Idag är trötthetens dag! Somande typ efter 3 nån gång inatt, sen ringer poolen kl halv 7 o vill att man ska komma och jobba kl 7. Pust och stön, bara upp och på med lite kläder sen iväg. Kallt och hemskt. Har ju inte så långt så man måste ju cykla. Fast man blir ju rätt pigg. Får väl se om man får jobba imorn med.. Himla körande med en. Nä kommer snart tröttna så pass att jag tar tag i mitt usla liv =) Låter deppit jag vet...
Äh nu så har man iallafall bokat en lite resa till Eskilstuna den 28 mars sen vidare till Karlskoga och mina päron där dom nu ha bosatt sig... Pust och stön. Evigt konkande... Hm åka tåg i 7 tim typ. Pust och stön. Men eftersom utvecklingen går frammåt beställde jag internet på tåget! Så jag och min bärbara kommer nog inte ha så tråkigt!
Nä lite sängen nu kankse =)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hallå! Åh så fin skål... jag väntar på min!!! :-) Syns imorgon!

2008-02-28 @ 14:16:33
URL: http://fixaodona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0