mera mera...

image60

På tal om ännu mera målning när vi ändå håller på. Målade om denna byrå för ett par månader sen.
Tycker byråer är pratikska och jag gillar formen på den. Den är rätt gammal och seg. Lådorna glider ju inte in o ut så lätt. Krävs lite handkraft! På den lilla bilden nedan ser man hur den såg ut innan. Hade ingen bild på den innan målningen. Letade lite bland gamla bilder och hittade en där den skymtar fram på en förfest i min lilla etta.



Tvätt idag då! Usch tråkigt att tvätta! Evigt springade upp och ner i källaren. Kasst! Har vart duktig idag med och dratt fram strykjärnet ( nyinköpt ) och gjort mig av med lite skrynklor. Annars stryker jag aldrig en trasa. Kanske kläder av linne-tyg. Inte min påse nötter det där. Men idag va det faktiskt rätt rolig. Plus att det va nåt nytt att leka med. =)
Aja åter till verkligheten. Adjö och natti natti!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tack för att du handlade till mig också! :-D Nu är jag jättenyfiken på att få se vad mer du köpte. Kram på dig och trevlig helg!!!

2008-02-22 @ 19:22:47
URL: http://fixaodona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0