Hell yeah

image66

Har bra och dåliga besked. Eller nja egentligen inte.. Bara roligare och tråkigare.
Roliga: Har chans till provjobbning och ska uppåt landet i helgen! Ska bli super kul! Längta!
Tråkiga: Bemanningsskiten suger fet lergök och min sambos morfar har gått bort.
Det där med bemanningen är att man själv väljer när man vill jobba, det låter ju väldigt bra men nä! Har du sagt att du kan jobba varje dag en vecka så är du tvungen att göra det. Här får man minsann inte ha något till liv utan bara sitta hemma med mobilen i handen och vänta på att dom ska boka en. Hmpf! Nä ingen bra ide! Fast iofs det som är lite bra att man kan välja bort alla helger om man vill men det är ju då man gör cash!
En helgnatt så har du 1500 i plånkan!
Har tryckt i mig 2 semlor på 2 dar nu. Hehe nu får d räcka för ett tag.

Idag blir dagens bild på min lilla glas-gitarr från Kosta Boda, design Kjell Engman! Tycker dom e super heta. Fick den i julas av svärmor! Den lyser upp bokhyllan! Har alldeles för mycket hyllor för mitt eget bästa! Har inget att ställa där så det blir mest massa skit bara för att det inte ska se så tomt ut. Whatever!

Ska nog snart i sängen! Sov inge vidare inatt! Plus att man jobbat och tjötat!
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0