Skål!

image112

Tänkte jag skulle visa min absoluta favoritskål! Den har iofs bott hos mor o far men nu har den äntligen flyttat hem till mig!  Har alltid haft nån konstig dragning till den ända sen jag va liten! Varför vette fan! Men gillar den gör jag!
Imorron blir det besök här! Alltid kul när det händer nåt! Min sambos bror och hans 2 barn kommer och huserar! Kul att man kan få hitta på lite saker som stimulerar mitt barnsliga sinne utan att det känns dumt =)
Nu e det nog läggdags!  Natti natti vänner!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha en trevlig helg, kram Sandra

2008-04-11 @ 09:48:48
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Isabelle

Hallå där! Ha det så kul med mina barn! ;-) Trist att jag inte kunde följa med... :-( Men vi kommer snart igen, allihopa!!! Om du inte blir helt avskräckt efter helgen tillsammans med dom förstås. ;-) Kraaaam!

2008-04-11 @ 15:57:17
URL: http://fixaodona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0