Min dag i bilder...

image127
Kommer upp på morgonen och upptäcker denna härliga kreation mina katter har ställt till!
Men idag gör det inget för vaknade av ett trevligt samtal!
JAG BÖRJAR JOBBA KL 10 PÅ MÅNDAG! Som frisör alltså! Gutt!
Sedan bär det av in till stan...

image128
...och en fika nere vid hamnen! Skönt i solen och sitta och glo ut över sundet! ....
image129
... dock ingen jätte vacker syn men det funkar! Menar nu bakgrunden alltså! Ett som är säkert! Ska aldrig flytta från kusten igen! Sen kommer man hem....

image130
...och möts av denna vackra bukett! Mina söta pojkvän har sina stunder han med! =)
Fick en annan syn med som satt på min kökstapet.... (varning starka bilder)....

image131

... min åter igen söta katt har haft diarre och kletat runt lite! Mysigt! Men åter igen, INGET kan göra mig irriterad idag =)


Ha en bra dag alla vänner!

Kommentarer
Postat av: Thezze

Grattis grattis =) äntligen...är det i stan som du fått jobb? Kram

2008-04-25 @ 20:05:53
URL: http://lilletulle.blogg.se
Postat av: Maria

HAHAHA ååh herregud va äckligt =P

2008-05-19 @ 19:23:30
URL: http://www.hos-emen.se
Postat av: Linda

ett litet tips är att man kan sätta en liten bit dubbelhäftande tejp under tex. lampan eller krukor i fönstret. Så blir det svårare för katten/katterna (??) att välta ner dem. :)

2008-05-20 @ 13:00:23
URL: http://lindarebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0