Eller

image19
Här är mitt nya soffbord, tycker faktiskt att det är riktigt snyggt, det bryter av lite från alla ikea möbler. Tyvärr är det ju det enda man har råd med. Hade tänkt att måla men avstyr nog det hela.
Måste tacka för i fredags! Super trevligt alla! Blev en liten sväng in till stan med, synd bara att dom förvandlar alla mysiga pubar till diskotek. Ibland vill man sitta ner och kunna prata utan att skrika 5 cm från örat.
Ska snart åka till stationen och hämta min sambo, känner för en myskväll men film och nötter. För imorn är det åter till verkligenheten, jobb och sedan tvingas man se hur räkningarna minskar saldot. Surt! Ska ta och köpa mig en ny korsordstidning, behöver lite hjärnstimulans. Känns alltid lite lustigt när man ska ändra klockan. Hade ingen aning om det förräns igår kväll. Ska ta och göra mig en latte innan det är dags att åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0