Pirog

image24

Ja det blir en del mat här märker jag! Jävla hemmafru! Nä men häromdagen tog jag och min kära vän J modet till att göra egna piroger. Husligt värre. Tyvärr har det alltid varit tjafs om vem ska ska ta i det där förbannade smöret. Men eftersom man är lite mer vuxen nu så delade vi på ansvaret och tog båda två tag i smöret. 
Men smidigt att ha i frysen och sen e det ju rätt gott. Blev ett gäng med köttfärsfyllning. Smaksatte hälften med Tandooripasta. Super!

Idag ska jag försöka skriva en sånt där hemskt brev. Söka-jobb-brev. Har börjar flera gånger men det blir bara skit. Allt låter bara så konstlat och helt knäppt. Nä borde ha folk som gjorde sånt åt en. Borde ha folk till mycket. Jag skulle nog behöva ett alter ego som gjorde saker jag drar mig för. Sånna saker som håller mig vaken om nätterna.
Nog om sängen ska ju inte lägga mig än på ett tag.
Har ju inte hunnit få min bil än och dessvärre inga besiktiningstider så riktigt skit. Får sitta inne och ruttna hela helgen. Vägrar åka buss. Ska gå och handla... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0