Gone for a while

image40
Nu åker vi till Skövde imorn och blir borta till annandagen! Ska bli trevligt! Kul och ut och åka!
Firade lite jul med mina päron idag! Lustigt att för första gången inte fira med ens föräldrar. Men som sagt livet förändras. =)
Blomma på bilden fick jag av min bästaste bästa vän och hennes sämre hälft när dom va här på tacosmiddag. Hehe vuxenpoäng att ge bort blommor när man blir bjuden på något! Ska nog börja med det. För sånt gör mig glad!
Ska trycka i mig en clementin nu! Älskar när det är säsong för det! Borde vara det jämt! Skulle äta betydligt mera frukt då =)

Kommentarer
Postat av: Thezze

Kikar in och vill önska er en trevlig jul med mycket klappar och god mat...God Jul =)

2007-12-20 @ 22:10:03
URL: http://lilletulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0