Vad sägs om denna placering?

image144
Hm ja nu har jag nog valt ut platsen för min tapet-tavla! Fast den ska ju inte stå lutad på soffan! =) Idag har jag iallafall fått kanterna målade! Började måla men tyckte det blev lustigt med alla småhål på spånskivan! Så jag drog fram spacklet och så blev det jätte fina släta kanter =) Nöjd! Imorn är det dags för uppsättning!
E ledig i morn! Skönt! Har lite att fixa!
Fick ett ryck idag med att måla insidan av skåpet under köksbänken! Såg helt sletet och äckligt ut i den grå/beige/gul färg med bruna fläckar! Usch! Har stört mig i ett år nu! Men nu är det väldigt vitt! Fresh! =)
Nu blir det snart sängen! Hoppas alla haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: pia

rackarns vad snyggt!!! verkligen jättesnyggt, en av mina favvotapeter...har bara ingenstans att ha den...tror jag, eller?! hmmm...måste fundera;)
kramis

2008-05-29 @ 00:51:41
URL: http://baramittlillahem.blogg.se
Postat av: Sandra

Riktigt snyggt. Hälsningar Sandra

2008-06-26 @ 17:21:02
URL: http://hemochinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0