Tåglyx

image100
Sitter på tåget nu mellan Alvesta och Norrköping! Fick tag i första klass. Lustigt att det va billigast. Sj har väldigt lustiga priser på sina resor. Men här sitter jag bra! Fick igång internet och hämtade mig en kopp kaffe o frukt.

Vaknade av ett sms imorse! Oj jag har så försovit mig. Tåget gick 9:08 och jag vaknade 8:33.
Och när det ska gå fort så går det fort för mig. På 7 min va jag nere vid bilen där Jonna satt o väntade snällt.
Jag försover mig kankse 1 gång vart annat år. På sin höjd. Jag e en människa som alltid kommer i tid om inte helst 10 min innan.
Har alltid stört mig på folk som inte kan komma när dom säger att dom ska. Har man sagt en tid så har man. I värsta fall hör man ju av sig.
Nu hann jag ju med tåget iallfall. Men är fortfarande upprörd över detta. Sånt här glömmer jag inte i första taget. Kommer vakna varje morron nu i några veckor framöver och tro att jag försovit mig.
Usch det stör verkligen skiten ur mig. Vet inte heller vad jag kan ha glömt att stoppa ner i väskan.
Ser ut om hej-kom-å-hjälp-mig mä. Inget smink och det värsta av allt är att jag inte hann med att spraya håret =)
Hann ju inte kolla min kisse heller. Hon kastrerades igår och bör ju ha lite extra uppsikt. Lilla stackaren. Stygn på magen och bandage på tassen =)
Nu har jag skrivit på en hel del här. Bjuder på en bild från min lilla resa =)

Kommentarer
Postat av: Thezze

Hej, känner igen det där med att försova sig...gillar inte det heller...men tur att du kom iväg i tid iaf =)
Hoppas du får en trevlig weekend =) ta hand om dig...Kram

2008-03-28 @ 13:29:25
URL: http://lilletulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0