Soundtrack

image75

Såg denna filmen igår. Älskade soundtracket. Pearl Jams Eddie Vedder har gjort musiken. Lyssnar på det i bakgrunden nu. Vet inte vad jag tycker om själva filmen. Stod att det va en Feel Good film men det vettefan om det va. Tyckte bara den va tragisk. Den är baserad på en sann historia, det gör ju alltid filmer bättre enligt mig.
Äh den va nog rätt bra! Eftersom den får min uppmärksamhet =) Litet minus för att man inte hängde med till 100% i tidslinjen.
Aja den är sevärd!
Nu ska jag ut på kvällspromenad. Så somnar jag gott!


Bild: www.biglicku.com/.../RUTheFraze2007102214482.jpg

Kommentarer
Postat av: Vääs

Lyssnade på soundtracket igår, det var fasenemä riktigt nice!

2008-03-11 @ 12:37:09
URL: http://bastardo.blogg.se
Postat av: sessan

Oj, det finns alltså sladdlösa strykjärn! MEn va jobbigt att hålla på att ladda, det är jobbigt nog att det tar tid att stryka!

Jag kanske borde köpa en riktig strykbräda, ist för en sån som man har på bordet! För då måste jag stryka med vänster hand (är ju högerhänt), för att uttaget är på vänster sida...

2008-03-11 @ 17:25:10
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0