Glassar på fläkten...



Ett par glassar i keramik har flyttat in på fläkten! Tyckte dom va så söta så dom fick åka ner i en påse från Village!
Hittade dom när jag strosade runt på min lunch och glodde efter nån snyggt linne! =P
Har blivit mera shopping till mig själv istället för till hemmet på sistonde! Man måste ju prioritera! =)
Blir väldigt sugen på att beställa kläder och prylar från USA nu när allt e så billigt! Men frågan e ju vad frakten och tullen går på! Sugen på att hitta lite roliga kläder som inte kostar skjortan =)  Speciellt inte om man ska ha dom på jobbet där färgfläckar är återkommande på många av mina kläder! =) 

Nu ska det nog bli lite film här hemma!  Har en thiller/rysare på g! Älskar sånt!  Riktig kick =)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Men såå söta! :-) Hoppas allt är bra med er! Här är det fullt upp som vanligt. Och idag började H sin kvällsvecka. Och dessutom jobbar han fredagkväll. Sååå trist! Så honom ser jag inte förrän på lördag morgon. :-( Hoppas du får en toppenvecka på jobbet. Kraaam!!!!

2008-06-23 @ 22:24:17
URL: http://fixaodona.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilka söta glassar! Vad roligt att du är med och röstar om priset till tävlingen, skålen ser ut att vara en stor favorit. Kram Sandra

2008-06-26 @ 00:34:37
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0